Whatever it is, the way you let our creators tell your story online, can make all the difference.
The concept
-
TikTok
TikTok is populairder dan ooit. Meer dan 5,7 miljoen (!) Nederlanders gebruiken de app. Volgens de statistieken van TikTok is ongeveer 43% van de TikTok-gebruikers tussen de 18-24 jaar oud. 32% van de gebruikers is tussen de 25-32 jaar oud.
Dit zijn ook precies de doelgroepen die het vaakst buitenshuis eten. TikTok is dus de ideale marketingtool voor horeca!
-
Waarom?
Je bedrijf promoten via ons kost je als ondernemer geen tijd! Wij regelen alle creators en bewaken het hele proces op de achtergrond. De kwaliteit van de video's wordt gegarandeerd door de screening die we aan de voor- én achterkant doen.
Zie het als een investering in je bedrijf om nog meer bekendheid te genereren, wat zal leiden tot een toename van het aantal gasten.
-
Authentiek
Consumenten hechten enorm veel waarde aan authenticiteit. TikTok en onze creators spelen hierin een zeer belangrijke rol.
Onze creators zijn spontaan, geloofwaardig en komen persoonlijk over. Hierdoor kun je inspelen op het gevoel van de kijker. De authentieke content en persoonlijke touch zal potentiële gasten sneller triggeren om jouw horecazaak te bezoeken!
-
Persoonlijk
We hechten veel waarde aan persoonlijk contact. Tijdens onze samenwerkingen onderhouden we nauw 1-op-1 contact onze klant. Alle wensen en verwachtingen worden vooraf besproken, zodat we samen tot het meest optimale resultaat kunnen komen.
Daarnaast hebben we direct persoonlijk contact met al onze creators. Dankzij deze sterke band weten we precies wat we kunnen verwachten en voorkomen we verrassingen.